Hakkımızda

Tarihçe
Her evresi oldukça zahmetli ve zor olan balıkçılık sektöründe, 1972 yılında ŞABAN AKGÖL tarafından kurulan şirketimiz, sektöre Hatay ilinde ilk adımlarını atmıştır, Hatay ve Türkiye’nin belirli bölgelerine taze balık perakendeciliği ile başlayan yolculuğumuz gelişmekte olan su ürünleri sektörünün ve büyümekte olan pazar ihtiyacını karşılamak amacıyla 2012 yılında AKGÖL BALIKÇILIK SU ÜRÜNLERİ ÜRETİMİ, HAYVANCILIK VE HAYVAN ÜRÜNLERİ BAKLİYAT, İNŞ. MALZ. NAK. TİC. İTH. İHR.TİC. LTD. ŞTİ. olarak sektörde faaliyet alanını daha çok genişleterek yoluna devam etmeyi sürdürmüştür. En önemli amacı tüketicilerine yüksek kaliteli, yenilikçi anlayış ile üretilmiş, besleyici ve sağlıklı ürünlerle buluşturmak olan firmamız, eğitimli personeli, gıdada göstermiş olduğu öneme ve hijyene istinaden ISO 22000-2005 belgesi ile kalite standartlarını yükseltip taze ve dondurulmuş ürünlerini Ortadoğu ve Avrupa birliğine ihraç etmeye devam ederken aynı zamanda çeşitli ürünlerinin ithalatını da yapmaktadır.
Kurulduğu ilk günden itibaren ürün yelpazesini geniş tutan AKGÖL BALIKÇILIK SU ÜRÜNLERİ dünyanın çeşitli ülkelerine ithalat ve ihracatına devam edip önümüzdeki dönemlerde işleme ve değerlendirme konusunda da kendisini yenileyerek büyümeye hızla devam edecektir.
Misyon
Su ürünleri sektöründe geniş ürün yelpazesinin yanı sıra hijyen ve gıda güvenliğinden ödün vermeyen önceliği insan sağlığı olan iç ve dış pıyasaya güvenilir gıda temin eden soğuk zinciri üretimden son tüketime kadar bozmadan koruyabilen, Ortadaoğu ve Avrupa Birliği’nin su ürünlerine olan taleplerini karşılayabilmek için gelişen teknolojiye ve yöntemlere uyum sağlayan ve yaşadığımız çağda giderek azalan, ulaşılması zorlaşan en önemli ve sağlıklı doğal protein kaynağı olan su ürünlerine yurdumuzun her bir ferdinin ulaşabilmesini sağlamak.
Vizyon
Ürün ve kalitemizi sürekli geliştirerek müşteri talep ve beklentilerini en üst seviyede karşılamak, güvenilirliği ve kalitesi ile örnek alınan, tüketici haklarına daima saygılı, son teknolojiyi sürekli takip eden ve etkin kullanan,eğitime ve yaratıcılığa öncelik veren ürün yelpazesini geniş tutarak pazarda aranan marka haline gelerek iç piyasada ve dünya ölçeğinde pazar payımızı arttırarak evrensel bir markaya dönüşmek.